تعاملات مهم ماه می ۲۰۲۴

پانزدهم  ماه مه برابر با ۲۶ اردیبهشت حدود ساعت ۸/۵ شب مرکوری وارد نشان تارس میشود و افکار ما بیشتر سمت بهبود امور مالی و داراییمان کشیده میشود مرکوری تا قبل از این جابه جایی کایران را رد کرده و امروز و فردا مشکلات و زخمهای هویتی میتونه بیشتر احساس بشه مراقب تصمیمات عجولانه تان باشید.

۲۹ اردیبهشت یکی از روزهای خاص این ماهه چون خورشید و ژوپیتر(قدرت و فرصت) و ونوس و اورانوس(ثروت و تغییر) در تارس در پیوندد و مرکوری هم در ۳° تارس روی شرف ماه و در تقابل با ماه در ۳°ترازو هست.

پلوتوی برگشتی در تراین با ماه است به نظر میرسد که با تزریق پول پروژه های مالی نیز تا حدی رو به بهبود برود ولی با درجه نابودگر نپتون باید حواستان به هر فریبی باشد ..زاویه سکستایلی که بین نپتون و استلیوم تارس تشکیل شده به وضوح رانت و پولشویی را نشان میدهد به خصوص که مارس و راهو هم درجه(۱۳°) و تغییرات سرنوشت ساز بسیار اورانوسی اما پر تنش خواهد بود!

این ماه حاکمین نودها هردو بی نهایت قدرتمندند که ماه مه را فوق العاده تقدیری کرده است این ترنزیت مارا از گذشته کنده و به آینده پرتاب میکند!

 ظهر سوم خرداد قران سعدین را داریم که پیوند بسیار مبارک بین ونوس و ژوپیتر است این روزها را خانه نشینید و با مردم بیشتر تعامل کنید فرصت های عالی را جستجو کنید.

رایزینگ ترنزیت هم ۵ درجه خوشه است و‌مرکوری خودش هم در پیوند با ساکنین تارس به خوبی مارا ساپورت میکند که بتوانیم با ریزبینی این فرصت هارا کشف  کنیم و به کار گیریم

 به عنوان کد راهنما…باید بدنبال ورودی های مالی کاملا بکر و نو و فکر شده باشید هیجان زیادی دارد و چیزیست که از تجارب تلخ گذشته برای به ثمر رساندن آن قطعا مدد خواهید گرفت!

ماه در زمان این قران در صفر درجه کماندار است که نشان میدهد لازمه موفقیت در کسب این فرصت یادگیری های جدید و سطح عالی می باشد و البته جرات و جسارت و اراده نیز مکمل آن است این ترنزیت میتواند مارا به سمت چیزی بکشد که برایمان همواره تابو بوده است!

از نظر سیاسی روابط خارجی با چالشهای جدیدی رو به رو خواهد شد تعهدات بی پشتوانه تحریم های بی حد و مرز

نمایشی و دستان آلوده

پروپاگاندای قدرتمند حکومت باتمام قوا سخاوتمتدانه فعال است تا جلوی رشد آگاهی گرفته شود!

لیلیث ۲۹ژوئن وارد ترازو میشود

ونوس آنزمان حاکم نهایی تمام سیارات و به شدت وطن پرست خواهیم بود.

۱۱ خرداد را مراقب باشید!