کودکی که در خسوف خورشید متولد می شود

📌از نظر معنوی کودکی که در خسوف خورشید متولد می شود انرژی فوق العاده ای را به جهان می آورد.

اگر این انرژی از طریق مسیرهای معنوی در اوایل زندگی کودک هدایت نشود ، می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند.

کودک می تواند بی نظم و بی انضباط شود و از این انرژی برای هدفی مخرب استفاده کند.

 اگر کودک از نظر روحی رشد کرده باشد ، می تواند از انرژی بی حد و حصر خود برای صعود به ارتفاعات معنویت و انجام کاری که صلاح خداوند در آن است در جهان استفاده کند.

حتی اگر چنین کودکی تمایل روحی و روانی به سمت معنویت ندارد ، باز هم ممکن است انرژی او از طریق لطف خدا کاملاً متعادل شود و سپس او  می تواند کارهای سازنده ای در جهان انجام دهد.

📌 کودکی که در کسوف و ماه گرفتگی متولد می شود دارای ویژگی های شیرین و مانند میوه رسیده است.

 اگر تمایل معنوی داشته باشد،از طریق شخصیت دوست داشتنی و متین خود و عشق الهی به اهداف خود می رسد.

اگر شخص معنوی نباشد،ممکن است تمایل به تنبلی و خواب آلودگی وجود داشته باشد،و حتی ممکن است خود را از همه کس و همه چیز دور نگه دارد و در درون خود بخواب رود!

اصلی ترین چالش هایی که با آن روبرو هست مربوط به ایجاد تعادل بین نیاز به تفکر منطقی و انجام کارهای احساسی است.

📍👈🏻نتیجه نهایی؟ اگر هنگام خسوف به دنیا آمده اید یا بچه شما در زمان کسوف به دنیا آمده است،مسئولیت کارمیک اضافه تری به شما محول شده است در حقیقت در لحظه به دنیا آمدن هر فرد،همه چیز برای یک ثانیه در آن لحظه گویی متوقف میشود و ثابت میماند.

خورشید،ماه و ستارگان همگی در لحظه بریده شدن بند ناف فرد درموقعیت های خاصی در آسمان قرار میگیرند که این موقعیت ها منحصراً متعلق به آن فرد است که می تواند به او در یادگیری جنبه های مختلف شخصیتی که از طریق قرارگیری ستارگان برایش ثبت شده است در جاده زندگیش برای ارتقای روح کاملا کمک کننده باشد.

نوزادان متولد Eclipse رهبران طبیعی هستند.

📍👈🏻بسیار مهم است که شما بدانید در چه مرحله ای از فاز ماه متولد شده اید ، زیرا فاز ماه قدمت روح و میزان پختگی روانی شما را نشان میدهد.

 ” کسوف خورشید سرنوشت جهان و چگونگی به تعادل رسیدن و تکامل روح را به ما نشان می دهد .” در حقیقت این تعامل یک انرژی ناخودآگاه از خرد جمعی است.

روح هایی که در هر خورشید گرفتگی متولد می شوند با آن انرژی” اشباع “شده اند و قول داده اند این انرژی را روی زمین پخش کنند تا به رشد و تکامل سیاره زمین کمک کند. “

افراد متولد شده در زمان خورشید گرفتگی اساساً برای روشن کردن گرفتگی خورشید مانند نور عمل میکنند که با حفظ اراده آزاد خودشان این ماموریت را پذیرفته اند و این تصمیم آنهاست که از این هدیه الهی در جهت مثبت یا منفی استفاده کنند و از آنجا که هر خورشیدگرفتگی در یک نشان متفاوت قرار می گیرد نوع انرژی آن معنای متفاوتی به خود میگیرد.

اگر این خورشیدگرفتگیها در اتصال با ستارگان ثابت باشد تاثیر آن دوچندان میشود و البته مسئولیت آن نیز سنگینتر خواهد بود.

بدیهی است فردی که در خسوف خورشیدی متولد می شود ، به محض اولین نفس کشیدن ، به یک شوالیه معنوی تبدیل نمیشود.

انرژی هر خسوف می تواند زمان زیادی طول بکشد تا کاملاً آشکار شود ، پس اگر در هنگام خورشید گرفتگی متولد شده اید ، انرژی کل را دریافت داشته اید.

 بنابراین ، بسته به نحوه استفاده از این هدیه ، این انرژی عظیم می تواند یک نعمت یا نفرین برای فرد و همه اشخاصی باشد که با آنها در تماس هست.

” ارواح تکامل یافته با این طرح جهانی همکاری می کنند و آموزه های خورشیدگرفتگی خود را گسترش می دهند و بر درس های ماه گرفتگی خود تسلط می یابند ، بنابراین قراردادهای خود را با جهان به انجام می رسانند. “

 نظر معنوی می خواهم بگویم که کودکی که در خسوف خورشید متولد می شود انرژی فوق العاده ای را به جهان می آورد. اگر این انرژی از طریق مسیرهای معنوی در اوایل زندگی کودک هدایت نشود ، می تواند مشکلات زیادی ایجاد کند. کودک می تواند بی نظم و بی انضباط شود و می تواند از این انرژی برای هدفی مخرب استفاده کند. اگر کودک از نظر روحی رشد کرده باشد ، می تواند از انرژی بی حد و حصر خود برای صعود به ارتفاعات معنویت و انجام کار خدا در جهان استفاده کند. سپس ، اگر چنین کودکی تمایل روحی و روانی ندارد ، باز هم ممکن است انرژی او از طریق لطف خدا کاملاً متعادل شود.

سپس او همچنین می تواند کارهای سازنده ای در جهان انجام دهد.

کودکی که در ماه گرفتگی متولد می شود دارای ویژگی های شیرین و آماده است. اگر تمایل معنوی داشته باشد ، از طریق شخصیت شیرین و متین و عشق به الهی به هدف خود می رسد. اگر شخص معنوی نباشد ، ممکن است تمایل به تنبلی و خواب آلودگی وجود داشته باشد ، و ممکن است وقت خود را از همه چیز دور نگه دارد و در درون بخوابد.