سیارات برگشتی

برگشتی‌ها

🌟ژوپیتر بطور سنتی حاکم کماندار و ماهی و خانه های ۹ و ۱۲ است.

هردوی این نشان ها و خانه ها با مسائل معنوی مرتبطست.

🔻او پادشاه سیارات ونمایانگر گورو یا معلم است.

پژوهشگر وجوینده آگاهی و گسترش دهنده آن است.

🔻ذهن و هوش برتر زمینی است و فرد را فراتر از مرزهای شناخت میبرد.

این شناخت میتواند واقعا روشنگری و دانستن بیشتر باشد یا میتواند استعاره ای از نگاه به فراسو و کاوش ناشناخته ها،چیزی که در نهایت به جهشی در ایمان ما منجر میشود.

🔻👉🏻معنای ژوپیتر برگشتی :

🔰به دلیل جرم زیاد و حجم بزرگی که ژوپیتر در مدار سیارات دارد تقریباً هر نه ماه یک بار، برای یک دوره تقریباً چهار ماهه، وارد فاز برگشتی می شود.

🔰از نظر نجومی، سیارات برگشتی یا پسگرا در طی حرکت برگشتی شان یک فرآیند درونی و درون‌نگرایانه را نشان می‌دهند که مربوط به ماهیت سیاره و نشانی است که از آن عبور میکند.

🔰در مورد ژوپیتر، این فرایند درونگرایانه منجر به دوره رشد شدید معنوی و فلسفی در ارتباط با نشانی که در آن برگشتی شده است و در سطحی عمدتاً شخصی ظاهر می شود!

🔻👈🏻جلوه های برگشتی شدن:

🔰برگشتی شدن ژوپیتر اغلب مشکلات و موقعیتهایی را که برای اصلاح نشانی که در آن حرکت میکند،میابد و برای ادامه مسیر بعد از دایرکت شدن پیش پایش قرار میدهد.

ژوپیتر فرصت های بزرگ است و این ما هستیم که تصمیم میگیریم از این فرصتها استفاده کنیم یا نه؟!

🔰اگر ژوپیتر را در خانه های چهار ستون چارت یعنی خانه های ۱و ۴و ۷ و ۱۰ دارید و یا ژوپیتر با حاکم رایزینگ شما یا حاکم خانه هایی که با نشان کماندار و ماهی است در زاویه خوبی است حواستان باشد که دقت بیشتری روی فرصتهای پیش آمده داشته باشید و موارد حتی ساده و در ظاهر بی اهمیت را نیز دست کم نگیرید.

🔰سفر برگشتی که ژوپیتر در پیش دارد سفری به گذشته است …ممکن است گذشته دور باشد یا گذشته نزدیک!

🔰هدف ژوپیتر در این سفر برگشتی این است که مارا وا دارد تا به فرصت هایی که قبلا پیش آمده بوده و ما آن را ندیده گرفته ایم در گذشته دور و نزدیک، با دیدی بزرگتر و با ذره بینی در درون به جستجو بپردازیم و راه اعتدال را پیدا کنیم.

اگر هم خیلی از مسیر درست تا حالا منحرف شده ایم هرچه زودتر، عقب نشینی کنیم.

🔰ژوپیتر معلم و آینده نگر و منجم و راهنما است و به شدت با معنویت و فلسفه زندگی مرتبط است..

با برگشتی شدن ژوپیتر شناخت را از طریق راهنمای درون و شهود بدست خواهیم آورد.

❄️در ستاره شناسي مركوري پیام رسان اساطیری و مسافر تمام ابعاد آسمانی و زمینی است و قدرت جسنجو و تفحص را در لایه های بیرونی و درونی،کیهان و ذهن و روح ما دارد .

در زمان برگشتی شدنش ،مرکوری قدرت عقربی میابد و میتواند به لایه های عمیق نشانی که در آن برگشتی شده است فرو‌ برود و آن را واکاوی روانی کند!

مثلا گذر مرکوری برگشتی از کایران  قدرت هیلینگ و‌ درمان و سلامت روان را میتواند در همه ما و به خصوص خوشه ها و‌ دوقلوها ایجاد کند

و سبب بالا رفتن اعتماد به نفس در ما میشود اما از آنجایی که ماه هم در خرچنگ در اسکوئر با این ترنزیت و خورشید است ممکن است بیش از همیشه نیازمند شفای احساسی باشیم ..

توصیه میکنم حتما در این تاریخ مدیتیشن و مانترا و نیایش را بعنوان شفاگر درونی انجام دهید.

این تعامل زمانی روی میدهد که سه سیاره مافیک مارس و‌ نپتون و سترن در پیوند همند و‌ فقط یک درجه فاصله بین ژوپیتر و اورانوس  است و در زاویه سکستایل همند

ونوس هم کم کم به موضع کایران روی شرف خورشید نزدیک میشود.

پس اوضاع تعاملات آسمانی بسیار خاص و‌ ویژه خواهد بود!

بطورکلی در مرکوری برگشتی و‌ سایه هایش ،در مورد هر چیزی که با ارتباطات، یادگیری، تجارت و حل مسئله و حساب و کتاب مرتبط است باید‌محتاط بود تا ناچار به دوباره کاری نشوید.

مرکوری حاكم دوقلو و خوشه است و به نحوه برخورد ما با وظایف و کارهای روزمره و نوع تفکر و تعامل با محیط اطرافمان و نحوه تفسیر منطقی تجربیاتمان مربوط می شود و طبیعتا این موارد را به چالش میکشد!.

⭐️هر پيوند و زاويه اي كه مرکوری با سيارات ديگر داشته باشد تغییراتی را درچگونگي ادراک ما از واقعیت، سبک ارتباطی و طرز فکر ما نشان می‌دهد، که منعکس‌کننده تغییرات در جهت گیری فکری ما برای درک خود، دیگران و دنیای اطرافمان است.

سیارات پر سرعت مثل ونوس و مرکوری و مارس تقریبا زود به زود در دل خورشید قرار میگیرند و همانطور که ماه با عبور از دل خورشید نو میشود این سیارات نیز بعد از گذر از قلب خورشید خالص و پاک میشوند و چرخه سینوتیک جدیدی را آغاز میکنند!

مرکوری سالانه حداقل ۶ بار کازیمی میشود!

ونوس که از مرکوری کندتر است هر ۹ ماه یکبار از دل خورشید میگذرد!

و کازیمی مارس را هر دوسال یکبار در ترنزیت داریم!

  هربار که سیارات کازیمی میشوند فرصتی برای نو شدن یک سری از انرژی ها را به ما خواهند داد!

✅ :‌تاثیر سیارات برگشتی در زندگی ما

همانطور که در آموزشهای قبلی ام در مورد انرژی خانه ها توضیح دادم میدانید که سیارات در خانه های ۶، ۸ ،۱۲ چارت و در نشانهای عقرب و آکواریوس بار کارمیکی بیشتری نسبت به سایر خانه ها و دیگر نشانها دارند.

همچنین میدانید از بین سیارات اصلی سیاره سترن به طور طبیعی سیاره ای است که با کارما مرتبط میباشد.

📍👈🏻از طرفی بهتر است بدانید، در چارت خوانی نیمه خارجی چارت نیمه تقدیری و نیمه داخلی آن به عنوان مسائل تدبیری شناخته میشود.

📍👈🏻خانه ششم مربوط به روتین زندگی، همکاران،خدمات روزانه ،بیماریهای سهل العلاج و حیوانات خانگیست و کارماهایی که به این خانه مرتبط است مواردیست که خواه و ناخواه باید با آنها روبرو شد وچالشهای آن را بالاجبار باید تجربه کرد و آنرا پشت سر گذاشت.

خوشبختانه با بالا رفتن سن کارمای مربوط به این خانه کم و کمتر میشود و یا حتی از بین میرود.

یکی از مواردی که خانه ۶ و سایر خانه های چارت را کارمیکتر میکند، برگشتی بودن سیاراتی است که در این خانه ها قرار میگیرد..(بیشتر سیارات اصلی)

📍👈🏻سیارات برگشتی از ما رویکردی معنوی تر و درونی تر میخواهند و از طرفی میخواهند که به گذشته برگردیم و به مسائل و بدهیهای کارمیکی که مربوط به آن سیاره است،رسیدگی کنیم.

سیارات برگشتی از سیارات مستقیم بسیار قدرتمندترند.وقوع آنها صرفا جهت درسهای بزرگی است که قرار است در آن مقوله از نظر معنوی کسب کنیم.

برای مثال اگر حاکم خانه دهم چارت شما برگشتی است، پس شما باید در شغل و موقعیت اجتماعی شکست‌هایی را متحمل شوید که درس معنوی برای شما خواهد داشت.

بر اساس منسوبات آن سیاره برگشتی و جایگیری حاکمش و زوایایی که تحت تاثیر آن است و حاکم نشانی که در آن قرار گرفته، تغییرات بزرگ و سختی رو تجربه خواهید کرد، بطوری که معنای مسئولیت شغلی را کاملاً درک کنید و از این طریق بدهی کارمیکتان را نیز پاس کنید.

همچنین در برگشتی ها باید به سرعت حرکت آن سیاره نیز توجه کرد.سیاراتی که از سرعت کندتری برخوردارند مثل سترن و ژوپیترقدرت و فشار بیشتری را در زمان برگشتی بودن اعمال خواهند کرد.حتما در چارت خودتان سرعت سیاره را نیز چک کنید،اگر اخیرا برگشتی شده باشدو در ایستگاه باشد تحت فشار بیشتری خواهد بود،بنابراین از قدرت بیشتری نیز برخوردار است.

✅حال که با عملکرد برگشتیها آشنا شدید،خود سیارات برگشتی را نیز بشناسید:

☿مرکوری برگشتی:

شما در زندگی گذشته از قدرت مرکوری استفاده نابجایی داشته اید و اکنون در مسائل ارتباطی با دیگران، صحبت کردن، درک منطقی و تحلیلی، بیزینس و تجارت.

از نظر سلامتی شانه درد و کتف درد،درد یا ناهنجاری در انگشتان یا عملکرد آنان، مشکلات تنفسی و دیگر منسوبات مرکوری ناچار به پرداخت کارما هستید.

♀️ونوس برگشتی:

شما در زندگی گذشته خیانت یا کلاهبرداری انجام داده اید و در این زندگی در روابط عاطفی به مشکل برمی خورید یا از لحاظ مالی با چالشهایی روبه رو میشوید که آزار دهنده است، نمیتوانید سیوینگ داشته باشید و مورد کلاهبرداری قرار میگیرید.

از نظر سلامتی اندامهای جنسی،گلو و حنجره و دیابت، تحت این انرژی کارمیک قرار میگیرد.

♄سترن برگشتی:

سترن خود خدای کارماست.

سترن مادربُرد تمام تجربیات روح است که فایلهای زندگیتان در آن ذخیره شده،در هر مرحله از زندگی یک فایل را روی میزتان میگذارد تا به آن رسیدگی شود!

او از ما مسئولیت،نظم و قانونمندی میخواهد.از تنبلی،فریبکاری،تمسخر،ترس بی دلیل،خشم، غرور، حسادت و حرص و طمع بیزار است و از ما ساختاربندی زندگی میخواهد و با ایجاد تغییرات بزرگ فونداسیون زندگی مارا محکم میکند.

هر چه معنویت را در خودمان تقویت کنیم اثرات مخرب کارماهای سترن کمتر خواهند شد.

از نظر سلامتی بودنش در خانه ۶ دردهای مفصلی،استخوانی،مشکلات مرتبط با دندان، شکستگی های سخت را شامل میشود و بیماریهایی که بسیار دیر خوب میشود.

♃ژوپیتر برگشتی:

دانش شما بیحد است.شخص دانایی هستید و کورکورانه چیزی را نمیپذیرید و به هرکسی اعتماد نمیکنید.

قرار گیری شما در مسیر دریافت دانش واقعی کارمای شماست زیرا در زندگی گذشته خود در حق  عالمین یا اساتید خودتان ناسپاسی کرده اید!احتمالا درین زندگی از طرف کسانیکه در کسوت معلم سر راهتان قرار میگیرند درسهای کارمیک خواهید داشت!

مشکلات چاقی،چربی خون،گره های لنفاوی و دردهای لگنی،کبد چرب و طحال بیماریهای ژوپیتریست.

♂️مارس برگشتی:

شما در زندگی گذشته از قدرت و توان جسمی و جنسی خودتان برای صدمه زدن به دیگران استفاده کرده اید.

یا از خشم و اراده خودتان جهت اهداف مادی و بی ارزش استفاده کرده اید و یا ظلم به کسی کرده اید.

در این زندگی قبل از هر عکس العملی باید فکر کنید، ممکن است دچار احساس ترسهای بی مورد ، استرس یا عدم اعتماد به نفس باشید حتی ممکن است بیش از حد محتاط باشید و یا خشمتان را سرکوب کنید تا حدی که به سلامتتان آسیب بزند همچنین از نظر سلامتی به بیماریهای خونی و تب و عفونت مرتبط است.

به طور کلی مارس برگشتی پرانرژی و جسور است.

و منسوبات مارس نشانی که در آن قرار دارد را به خوبی اجرا میکند.

📍👈🏻توجه داشته باشید سیارات بیرونی غالبا برگشتی هستند و تاثیرات آن علاوه بر یک نسل بر روی فعالیتهای بیرونی شخص میباشد.

✳️تاثیر برگشتی ها در روتین زندگی :

⚛حرکت برگشتی ژوپیتر به عنوان سعدترین سیاره در نشان ماهی ها ، تاکید بیشتری روی آزاد شدن از ایده های کهنه و منسوخ شده و اتصال به ملکوت جهت شستشوی نفس می‌کند و به ما می‌گوید تصمیمات خود را حساب شده و بر اساس منطق و واقعیت بگیریم نه بر اساس امید و خوش‌بینی بیش از اندازه ساده لوحانه!

ژوپیتر دلیل مذهب است و نشان ماهی مرتبط با معنویات در زمان برگشتی می‌تواند قضاوت صحیح ما را تحت تاثیر قرار دهد.

بنابراین ممکن است شاهد باورهای متعصبانه و کورکورانه زیادی در این ایام باشیم.

همچنین در این بازه افراد بسیار مبتدی را [افرادی که نه خرد و دانش و نه حتی تجربه آنرا دارند] خواهیم دید که ادعای معلمی و استاد روحانی بودن می‌کنند.

از طرف دیگر ممکن است افرادی که برای امتحان خاصی آماده شده‌اند یا برای دانشگاه یا یک کار قانونی اقدام می‌کنند، مجبور می‌شوند درخواست را دوباره ارسال کنند یا دوباره امتحان دهند.

#UniqueTropicalAstrology

❇️تاثیر ژوپیتر برگشتی روی روند بازار:

ژوپیتر برگشتی روند بازاریابی را در بیزنس  کند خواهد کرد و مانع رشد اقتصادی هم خواهد شد.

افرادی که کسب و کار شخصی دارند، تا ۵ روز پس از برگشتی همه کارهای بازاریابی را به پایان برسانند چون بعد از آن احتمال کندی و توقف وجود دارد.

گاهی بازار سهام در زمان اقامت ژوپیتر رشد می‌کند و تب و تاب آن بالا میرود

البته خود ژوپیتر یکی از اصلیترین سیارات مرتبط با ارز و طلا هم هست.

پس می‌توان انتظار رشد ارز و طلا را در زمان اقامت آن و سپس افت یا نوسان قیمتها را در زمان برگشتی شدنش داشت.

ژوپیتر معمولا ۵ روز پیش از برگشتی تا ۵ روز پس از آغاز آن قدرت بسیار بالایی دارد.

#UniqueTropicalAstrology

❇️تاثیر ژوپیتر برگشتی روی سلامتی

ژوپیتر کبد را کنترل می‌کند که در زمان برگشتی کارکرد آن ممکن است کند شود مخصوصا اگر علائم دیگر مشکلات کبدی را در چارت تولد داشته باشد بیشتر باید مراقبت کنید.

🔺ژوپیتر برگشتی معمولا مشکل چربی بالا هم ایجاد می‌کند. بهتر است در این بازه از خوردن بیش از اندازه غذاهای چرب، لبنیات و شیرینی‌جات جلوگیری کنیم و صبح‌ها ترکیب آب ولرم با لیموی تازه بنوشیم.

🔺 سترن برگشتی هم می‌تواند ما را به سمت پرخوری یا شیرینی‌جات ببرد که باعث پرکاری کبد می‌شود.

🔺هر چه سن فرد بالاتر میرود سیارات برگشتی قدرتمندتر میشوند مثلا ژوپیتر در سنین بالاتر صادقتر و معنویتر میشود.

🔺 اگر ونوس در خانه ۱۲ یا در نشان ماهی برگشتی شده باشد هر چه سن فرد بالاتر برود زیباتر میشود.

🔺مرکوری برگشتی به غیر از خانه ۳و ۶ در هر خانه ای برگشتی شود هر چه سنش بالاتر میرود باهوش تر میشود.

☿مرکوری :

آی کیو و یی کیوی مارو تعیین میکنه و اینکه با چه روش ارتباطی در  زندگی اجتماعی و تجاری و رابطه ییمون موفق تریم

☿⏪ مرکوری گشتی :

وقتی مرکوری برگشتی میشود همه گیج و سردرگم میشوند و برنامه هت درست جور درنمیاید و کسانی که مرکوری برگشتی در چارت دارند همه چیز را با وسواس و شک بیش از حد بررسی میکنند و جالب است که این افراد در زمان مرکوری برگشتی فرصت ها و موقعیتها و پیشنهادات خوب خواهند داشت ولی آنها نیز باید تا زمان مستقیم شدن آنرا اجرا و عملی نکنند چون هر کاری در زمان مرکوری برگشتی شروع شود محکوم به شکست میباشد .

🔺مرکوری برگشتی به غیر از خانه ۳و ۶ در هر خانه ای برگشتی شود هر چه سن فرد بالاتر میرود باهوش تر میشود.

مثلا مرکوری در خانه ۴ که خنثی است اگر از نشانهایی بیاید که در آن در شرف یا حاکمش بوده بیاید، حالش خوب خواهد بود و اگر مرکوری در نشانی برگشتی شود که در آن خنثی است حالش بد خواهد بود.

🔻👈🏻اگر در خانه ۴ و در نشان های هابط برگشتی شود املاک و دارایی های شخص را فعال میکند.

#UniqueTropicalAstrology

🔻ونوس :

نماد درک ما از یک رابطه عاطفی و عشقی و نحوه عاشق شدن مارا نشان میدهد و همچنین، خلاقیت شغلی و اینکه در چه شغلی میتوانیم موفق باشیم و شغل تقدیری ما چیه و چه شغلی مارو پولدار خواهد کرد را نشان میدهد. ونوس میزان اهمیت ما را به خودمان و ارزشهای مادی و زمینی را تعیین میکند.

در چارت تولد مردان نماینده همسر فرد نیز میباشد و اگر قدرتمند باشد توازن،  هنر و ظرافت رفتاری و جذابیت و روابط اجتماعی مغناطیسی و اگر برعکس آسیب دیده و ضعیف باشد مشکلات احساسی و بی بندوباری جنسی و حسادت و غرور و بی ثباتی و بی وفایی را نشان میدهد.

🔻⏪ونوس برگشتی:

تنها ۷ تا ۸ درصد مردم دنیا در زمان ونوس برگشتی دنیا آمده اند و این افراد نسبت به موضوعات عاطفی و شراکتی خیلی جدی نگاه میکنند و احساساتشان را نشان نمیدهند و آنرا پنهان میکنند و در سنین جوانی موقعیتهای احساسی را از دست میدهند .در رابطه اعتماد به نفس ندارند و البته این افراد بدون رابطه هم نمیتوانند زندگی کنند و گاها این ضعف احساسی را با پرخوری و یا سکس بی رویه و حتی در صورت زوایای سخت خودارضایی جبران میکنند.

#UniqueTropicalAstrology

❇مطالب تکمیلی برگشتیها:

♃ژوپیتر:

سیاره شانس ، ایمان و مثبت گرایی و راست و ریس کننده مشکلات سیارات دیگر و نشان میدهد با چه شیوه ای میتونیم بهترین خودمون باشیم .

♃⏪ژوپیتر برگشتی :

تاثیرات سختی بر فرد میگذارد و معمولا بیش از حد از عواقب کارها میترسد.نصیحت پذیر نیست و با سبک متفاوتی زندگی میکند و به رویا بافی در مورد آرزوهایش باور ندارد و دائم در جنگ با قفس های فکریست و خود را مستحق جایگاه خوب فعلی نمیداند!

♄سترن:

تمامی روزهای سخت زندگی ما تحت تاثیر سترنه و در هر دوره سی ساله فرد را وادار میکند که به سمت ساده زیستی بره . مسئولیت هامون رو زیاد میکنه و سختیها و فشارها و محدودیت های زندگی ما را ایجاد میکند .

استاد سختگیر و درس دهنده.

#UniqueTropicalAstrology

♄⏪سترن برگشتی:

از موضوعاتی که به قانون مرتبط و سخت است متنفرید و در مورد رعایت آن احساس خفگی میکنید .

🔺مارس:

بعد مردانه ماست و انرژی عضلات وجسارت و شهامت و چگونگی رفع و رجوع انرژیهای فیزیکی و حیوانی ما را نشان میدهد.

🔺⏪مارس برگشتی:

دیکتاتور مآب و لجباز بالفطره که خواسته ها و تمایلات خیلی زیاد و پررنگ و همیشه هم فکر میکنه از جانب دیگران درک نمیشود این افراد بعد از سکوت طولانی در یک زمان مقتضی خشم خود را تخلیه میکنند و اگر طرف مقابل ضعیف تر از آنان باشد بشدت تند و خشن برخورد میکنند.

♅اورانوس: سیاره تفکر ،پیشرفت ،تکنولوژی و اینترنت ، آموزش و هدایتگر به سمت تغییرات اساسی و ریشه ای در جهت شکوفایی در زندگی و مدرنیته شدن .

♅⏪اورانوس برگشتی:

خیلی دنبال تغییرات نیست و از نوآوری پنهانا میترسد و شخصیت بصری ندارد و مسائل و مشکلاتش رو پنهان میکند.

♆نپتون:

بعد رویابافی ، متافیزیکی ،عرفانی و کارمایی و نشاندهنده نقطه ضعفهای ما و بعد آسیب پذیر ما در زندگیست و اینکه کجا سپاسگذاریم و از چه چیزی درد میکشیم.

#UniqueTropicalAstrology

♆⏪نپتون برگشتی:

کابوس زیاد میبیند. گاهی ناسازگار میشود و به کسی اهمیت نمیدهد و در دوراه های زندگی مسیر غلط را اشتباه میکند بهترین کار برای این افراد این است که در تصمیمات مهم و برای پیدا کردن راه چاره حتما با چند نفر مشورت کنند .

♇پولوتو:

سیاره قدرت و تحول و تولد دوباره. همه چیز با هیچ چیز.

بیانگر نیروهای ناخوداگاه روح ماست و  انرژیهای زیرسطحی و آگاه کننده فرد را نشان میدهد و اینکه در مورد چه چیزی باید حواسش را جمع کند و بهتر است صرف چه چیزی باشد.

♇⏪پولوتوی برگشتی :

دچار شک و بدبینی زیادی در مورد همه مسائل مهم زندگیش میشود و کارآگاهانه و افراطی عمل میکند.